Wygrywamy przetarg i bronimy budżetu na obsługę marki Tikkurila w mediach społecznościowych!
Tikkurila, producent wysokiej jakości produktów przeznaczonych do malowania, dekoracji i ochrony różnego rodzaju powierzchni , współpracuje z nami już od 2014 roku. Odpowiadamy za doradztwo strategiczne i kompleksowe budowanie wizerunku marki w social media.
Umowa została podpisana na kolejny rok współpracy. O ponownym wyborze agencji zdecydowały zaproponowana na kolejny rok strategia, a także bardzo dobre efekty prowadzonych do tej pory działań.
„Profile Tikkurila osiągają regularnie od kilku lat najlepsze wskaźniki w rankingach Sotrender pośród marek farb, ale przede wszystkim spodobało nam się innowacyjne, kreatywne oraz uwzględniające aktualne trendy i wyzwania, podejście do dalszego budowania wizerunku marki w mediach społecznościowych” – mówi Małgorzata Skąpska, Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej i PR Tikkurila Polska.
Za obsługę marki i poszczególnych projektów odpowiada zespół w składzie: Ewa Sętowska – Senior Account Manager, Agnieszka Radosz – Community Manager, Barbara Pińkowska – Visual Marketing, Szymon Ślipko – Strategy Director.