Compass na Polskę
Wyzwania:
- Opracowanie strategii promocji Jeepa Compassa w mediach społecznościowych
- Pokazanie zalet nowego Jeepa Compassa poprzez realne historie
- Zaangażowanie w promocję influencerów
- Organizacja konkursu dla Internautów i przygotowanie landing page
- Dotarcie z informacją o Jeepie Compassie do jak najszerszego grona odbiorców
Nasza odpowiedź:
Motywem przewodnim akcji było podróżowanie Compassem po Polsce i odkrywanie miejsc, które, choć są na wyciągnięcie ręki, to często pozostają niedoceniane i przegrywają z innymi popularnymi destynacjami krótszych i dłuższych wycieczek. Do akcji zaprosiliśmy grupę 4 influencerów podróżniczych z kooperatywy blogerów podróżniczych – Bloceania.
Efekty:
555 843 osób
zetknęło się z komunikatami influencerów na ich stronach i profilach social media
12 337 interakcji
(polubienia, komentarze, udostępnienia) pod wzmiankami influencerów
102 000 czytelników
wpisów blogowych na temat akcji
>200 zgłoszeń
w konkursie Compass na Polskę