Compass na Polskę

Wyzwania:

  • Opracowanie strategii promocji Jeepa Compassa w mediach społecznościowych
  • Pokazanie zalet nowego Jeepa Compassa poprzez realne historie
  • Zaangażowanie w promocję influencerów
  • Organizacja konkursu dla Internautów i przygotowanie landing page
  • Dotarcie z informacją o Jeepie Compassie do jak najszerszego grona odbiorców

Nasza odpowiedź:

Motywem przewodnim akcji było podróżowanie Compassem po Polsce i odkrywanie miejsc, które, choć są na wyciągnięcie ręki, to często pozostają niedoceniane i przegrywają z innymi popularnymi destynacjami krótszych i dłuższych wycieczek. Do akcji zaprosiliśmy grupę 4 influencerów podróżniczych z kooperatywy blogerów podróżniczych – Bloceania.

Efekty:

555 843 osób

zetknęło się z komunikatami influencerów na ich stronach i profilach social media 

12 337 interakcji

(polubienia, komentarze, udostępnienia)  pod wzmiankami influencerów

102 000 czytelników

wpisów blogowych na temat akcji

>200 zgłoszeń

w konkursie Compass na Polskę