SHAKE HANDS po wygranym przetargu realizuje w mediach społecznościowych kampanię promocyjną dermokosmetyków Eau Thermale Avène z linii SUN koncernu Pierre Fabre Dermo-Cosmétique.

Celem prowadzonych przez agencję działań jest promocja dermokosmetyków z linii SUN, zbudowanie trendu stosowania produktu przeciwsłonecznego oraz edukacja na temat ochrony przed słońcem w podziale na różne kategorie odbiorców.

 

SKIN CARERS – nie lubią się opalać albo nie mogą (mają bardzo jasną karnację), dbają o zdrową skórę, chronią skórę przed fotostarzeniem, nie chcą mieć przebarwień, chronią dzieci przez słońcem/poparzeniami.

SUN LOVERS – lubią się opalać, uważają, że brązowa skóra wygląda zdrowiej i ładniej, nie opalają się „na czerwono” więc nie czują potrzeby szczególnej ochrony.

NAKED SKIN FANS – nie lubią używać „kremów”, obawiają się tłustej warstwy na skórze, która i tak latem bardziej się poci/ wydziela więcej sebum.

 

Internauci, którzy chcą dowiedzieć się więcej na temat zabezpieczania skóry przed działaniem promieni słonecznych mogą rozwiązać specjalny quiz w messengerze i odebrać rabat 10% na dermokosmetyki Eau Thermale Avène z linii SUN.

 

SHAKE HANDS odpowiada za strategię działań, prowadzenie komunikacji na profilach social media, współpracę z influencerami oraz kampanie mediowe promujące komunikację.

Za bieżącą obsługę kampanii odpowiada odpowiada Agnieszka Radosz, Community Manager w SHAKE HANDS oraz Szymon Ślipko, Strategy Director.