Konkurs filmowy
Nespresso Talents

Nespresso Talents to konkurs filmowy odbywający się na świecie od 2016 roku. Założeniem marki jest pokazywanie kreatywności i świeżego spojrzenia na rzeczywistość oraz danie twórcom impulsu do opowiadania swoich historii zamkniętych w krótkiej i mało oczywistej dla filmu formie. W 2018 roku konkurs dotarł także do Polski, Nespresso wraz z agencją Idealnie byli jego lokalnym głosem. Tematem przewodnim edycji „The difference she makes” to kobiety i ich niezwykłość w codziennym „zwykłym życiu”.

Komunikacja skierowana była do szkół filmowych, i teatralnych ale także wszystkich zafascynowanych tworzeniem wizualnych form wyrazu. W komunikację zaangażowaliśmy dziennikarzy i liderów opinii specjalizujących się w tematyce filmowej.

W gestii agencji Idealnie był także pomoc przy wyborze jurorów, którzy naturalnie stali się ambasadorami wydarzenia. Postawiliśmy na ekspertów w swojej dziedzinie, ludzi mocno osadzonych w świecie kinematografii: Kinga Dębska – uznana polska reżyserka, znana z takich produkcji jak „Moje córki krowy” czy „Plan B”, Karolina Korwin-Piotrowska – ekspert filmowy, znana dziennikarka,  Łukasz Maciejewski – krytyk filmowy.

Partnerami akcji zostały wydziały oraz szkoły filmowe (Warszawska Szkoła Filmowa, Szkoła Filmowa Wajdy, Łódzka Szkoła Filmowa, Wrocławska Szkoła Filmowa, Krakowska Akademia Teatralna, Gdyńska Szkoła Filmowa oraz Wydział Radia i Telewizji im. Krzysztofa Kieślowskiego Uniwersytetu Śląskiego), a patronem medialnym radio Tok FM.

Polska była w czołówce nadesłanych prac, które okazały się na bardzo wysokim poziomie zarówno merytorycznym jak i wizualnym, a Anna Zoll, ze swoim filmem „Heart Therapy” zajęła globalnie drugie miejsce i razem z dwojgiem pozostałych zwycięzców gościła na Festiwalu Filmowym w Cannes, którego Nespresso jest partnerem od wielu lat.

Efekty:

72 publikacje

Zasięg mediowy

165 000 PLN

AVE

ponad 4 mln

Dotarcie

Polska

w czołówce nadesłanych prac