Konkurs filmowy
Nespresso Talents
Nespresso Talents to konkurs filmowy odbywający się na świecie od 2016 roku. Założeniem marki jest pokazywanie kreatywności i świeżego spojrzenia na rzeczywistość oraz danie twórcom impulsu do opowiadania swoich historii zamkniętych w krótkiej i mało oczywistej dla filmu formie. W 2018 roku konkurs dotarł także do Polski, Nespresso wraz z agencją Idealnie byli jego lokalnym głosem. Tematem przewodnim edycji „The difference she makes” to kobiety i ich niezwykłość w codziennym „zwykłym życiu”.
Komunikacja skierowana była do szkół filmowych, i teatralnych ale także wszystkich zafascynowanych tworzeniem wizualnych form wyrazu. W komunikację zaangażowaliśmy dziennikarzy i liderów opinii specjalizujących się w tematyce filmowej.
W gestii agencji Idealnie był także pomoc przy wyborze jurorów, którzy naturalnie stali się ambasadorami wydarzenia. Postawiliśmy na ekspertów w swojej dziedzinie, ludzi mocno osadzonych w świecie kinematografii: Kinga Dębska – uznana polska reżyserka, znana z takich produkcji jak „Moje córki krowy” czy „Plan B”, Karolina Korwin-Piotrowska – ekspert filmowy, znana dziennikarka, Łukasz Maciejewski – krytyk filmowy.
Partnerami akcji zostały wydziały oraz szkoły filmowe (Warszawska Szkoła Filmowa, Szkoła Filmowa Wajdy, Łódzka Szkoła Filmowa, Wrocławska Szkoła Filmowa, Krakowska Akademia Teatralna, Gdyńska Szkoła Filmowa oraz Wydział Radia i Telewizji im. Krzysztofa Kieślowskiego Uniwersytetu Śląskiego), a patronem medialnym radio Tok FM.
Polska była w czołówce nadesłanych prac, które okazały się na bardzo wysokim poziomie zarówno merytorycznym jak i wizualnym, a Anna Zoll, ze swoim filmem „Heart Therapy” zajęła globalnie drugie miejsce i razem z dwojgiem pozostałych zwycięzców gościła na Festiwalu Filmowym w Cannes, którego Nespresso jest partnerem od wielu lat.
Efekty:
72 publikacje
Zasięg mediowy
165 000 PLN
AVE
ponad 4 mln
Dotarcie
Polska
w czołówce nadesłanych prac